صور زب نيك. اول مرة اتناك في طيزي بزب كبير قصص سكس ساخنة

اول مرة اتناك في طيزي بزب كبير قصص سكس ساخنة

صور زب نيك

نسوان حارتنا والنيك الساخن , , , , ولاء دى افجر شرموطه عرفتها هيا دلوقتى عندها 32 سنه تشبه اوى فى جسمها ليلى علوى البزاز الكبيره والطيز المدوره حتى فى دلعها وخفتها مره متناكه اوى ولاء دى بقا وهيا مخطوبه لأنور كانت هيجانه وتكنس البيت وهيا بقميص شفاف جدا على اللحم وكيفها دايما انها تكنس على عتبة البيت وانا دايما اكون فى شباك اوضتى اشوفها كدا زبرى ينط ويبقا هايج على الاخر كان سنى فى الوقت ده 15 سنه طبعا كانت كل احلامى الجنسيه ولاءوكان شغلى الشاغل ازاى حتى بس احضنها وابوسها بعد ما سمعت كلام انها بتتفرش من تامر ودا بردو واحد من حارتنا طبعا 15 سنه كان سنى وكان تفكيرى محدود قولت اوريها زبى من على السطوح بتاعنا اللى هوا فى مستوى سطوحهم اول ما شافته شوفتها بتمص لسانها على شفايفها الفاجره وعملت مكسوفه ولمحت ابتسامتها وهيا بتجرى تنزل تحت بعد اليوم ده طبعا زاد هياجى وتفكيرى الجنسى بيها اكتر وصممت انى لازم انيكها ووقع فى ايدى موبايل ها فى يوم عن طريق الصدفه عن طريق اخوها الصغير اللى كان بلعب بيه واخدته منه على اساس انى هديهولها بس طبعا الاول رنيت على نفسى منه ومسحت المكالمه , , سبتها 3 ايا م وفى الرابع اتصلت الساعه 2 بالليل كانت نايمه قامت ردت ايه يا انور بتتصل ليه دلوقتى قولتلها وحشتينى اوى وكنت بحلم بيكى قولت اكلمك اخدت بالها انى مش انور قالتلى مين انت قولتلها واحد اتصل وحظه حلو انه يسمع صوتك الدافى ده قعدت تقول هتقول مين ولا اقفل قدت اقول كلام حلو لكن برده فى الاخر قفلت فى وشى وقفلت موبايلها خالص تانى يوم قعدت ارن تكنسل تكنسل لحد ما زهقت الساعه 12 بالظبط لقيتها هيا اللى بترن طبعا قلبى رقص وفتحت عليها اول كلمه قولت وحشتينى ضحكت ضحكه مايصه اوى وقالت انت اصلا تعرفنى عشان اوحشك قلتلها لو انتى شايفه اللى انا حاسه وحاصلى ايه هتعزرينى قالتلى. قولتلها الحنيه اللى فى صوتك تعبتنى اوى اكيد انتى واحده حلوه اوى عشان يبقا صوتك كدا وفيكى الحنيه دى قالت…. وزبي منتصب حيث متعود على نيك البنات بأبرع أو خمس خيوط مايعرف النوم فحملتها عكس واتجهت بها الى المكتب وهي على زبي تضحك وتتراقص وكسها يسيل من المياه على افخاذي فأبعدها واردها الى جسمي وهي على زبي المتمسك بكسها واعجبها كبره وطوله حيث استمتعت به وفتح مجاري كسها حسب قولها حيث زب اخوي أقل طولا وكبرا من زبي فأعجبني كلامها واسرعت حتى الوعها وتتذكرني وتتذكر زبي ونيكه ووضعهتها على حافت المكتب ووقفت ضمتها من بعد لكبر زبي فرأته فاعجبها وهو يدخل ويخرج يدخل ويخرج يدخل ويخرج يدخل ويخرج يدخل ويخرج بسرعه وهي تتراقص وتأن وتتمايل وتقول ه آه آه آه أوه أوه آه أوه وه وه آه ه آه آه آه أوه أوه آه أوه وه وه آه أمه نيك نيك وكانت تركض بطيزها على حافة المكتب وانا مستلذ بنيكها وكنت هايم مثل الجمل الهايج والنياك لملاقات ما يلم زبه وهي تمسك بيدها على رقبتي وتمصني وامصها واكز وارز واهز وادق وصوت كسها يحرشف ويصفق ويتلاطم من السرعة والحركة ,ورفعت رجولها على كتفي ومسكتها من الخلف وسندها ودخل زبي الى احشائها واستقر وكانت تزوك يمينا ويسارا من اللذه والهيام وتقول متعني نيكني كيفني قطع كسي وسعه أدلكه نشفه من كثرة مياهها كانت تسيل على فخذي وخصاي مبلله من مياهها وضمتني بقوة وادخلت اصبعي في طيزها بعد رفعتها وشهقت وصحت وصحت معها ونزلنا الخيط الرابع بمتعه فائقةجدا. و كان يسحب الزب من طيزي و يضربه على فلقاتي عدة مرات و يرجعه مرة اخرى و لما يسحب زبه كنت احس بالفراغ في مؤخرتي و برغبة كبيرة في ادخاله مرة اخرى و اصرخ اه اه ادخل زبك حبيبي اه اه اه اه و عاد مرة اخرى لادخال زبه في الطيز بقوة كبير و لكن كان الزب حار جدا و تبدو عليه ملامح قرب القذف — — -- — — — — نعم كانت عندي خبرة كبيرة للزب حين يقترب من القذف فانا قحبة و معتادة على النيك و يومها انا في اسخن سكس نيك و نياكي صاحب الزب الطويل جدا صار يحرك زبه بطريقة رهيبة و جميلة جدا و لا يمكن ان يتوقف و لم يعد حتى قادرا على التنويع و اخراج زبه. هي اتسمرت ثواني كانها بتفكر هاتعمل ايه لحد ما رجعت تتحرك تاني بس في اتجاه ايدى عشان المس كسها بصوابعي وفعلا خلال دقتيتن حسيت ايدي دخلت اكتر ولمست كسها من الجنب عند شفرتها ومشيت صوابعي بالراحه خايف احسن تبعد شويه والاتوبيس ابتدى يفضي وخالتي قعدت وانا واقف جنبها وزبي نمال يحك فؤ دراعها وكتفها وبعدين رفعت ايديها ومسكت الحديد اللي علي الكرسى اللى قدمها وزبي بقي لازق في بزها من الجنب وفضلت احك فيه لحد ما نزلت جوه هدومي من كتر الهيجان والمحن بتاع خالتي نزلنا وجيبنا الحجات واحنا راجعين خدنا تاكسي عشان الحجات كتير. و اصبح الزب يتحرك في طيزي كان فيه الكهرباء و انا اصرخ اه اه اح اح اح اح و هو يلهث في اذني ححح ححح حححح حححح و كان يقبلن و انا احس برجفته و نبض قلبه و الشهوة التي كان ينيكني بها قوية جدا و لم اذقها لا من قبل و لا من بعد و انا في اسخن سكس نيك واحلى متعة و فعلا كما توقعت لم تطل الامور اكثر من ذلك حتى انفجر ذلك الزب الطويل الجميل كله في مؤخرتي و بدا الزب يكب حليبه و انا احسست بالحرارة الجميلة في مؤخرتي حين كان الزب يقذف و هو يدفع فيه للاعماق و انا في اسخن سكس نيك رغم انني كنت اتناك من الخلف و حتى كسي كان عرقان و ساخن جدا و المحنةفيه قوية جدا و حرارة المني تزيد في تذويبي و اخراج اهاتي اكثر. اتكلمنا شويه وبعدين سحبت الغطاء وكان خفيف جدا عشان الحر ولفت واديتني ضهرها وقالتعلى خير يا حبيبي قالتها بمحن وهيجان خلي زبي عاوز يقطعها شويه ونمت ولند ربع ساعه قعدت اقرب منها لحد ما طيزها بقت لازقة ف طيزى وهي زى الملبن قلت لنفسى اسيبها ربع ساعةكمان لما تنعس و عشان ما تصحاش وطول الربع ساعه لازق طيزي في طيزها وداخلين جوه بعض بعد شويه كمان انقلبت على ضهرى و وسندت ايدى علي طيزها وابتديت انزل شوية شوية لحد ما حسست علي طيزها وفقلت طيزها ووراكها تعب جدا ولفيت واديت لها و شى و لزقت زبى فى طيزها من فوق الهدوم و ظبطت نفسى ان زبى يبقى على خرم طيزها تمام و بدأت احك بالراحة لحد ما زبي وصل لخرم طيزها تاني زى الاتوبيس وابتديت احرك ايدي في كل حته وبراحه المس بزها وحلمتها والعب فيهم براحه وحسست علي رقبتها لحد ما لمست شفايفها بصوابعي النفس طالع منها نار بس عاجبني فضلت سايب ايدى عند وشها عشان احس بنفسها والمس شفايفها اللي عامله زى الكس من حلاوتها وابتديت احرك زبي تاني لاقيت نفسها بيزيد عرفت انها هيجانه اووي نزلت ايدى وابتديت ارفع العبايه من الجنب وانا بحسس بايدى.

Nächster

اول مرة اتناك في طيزي بزب كبير قصص سكس ساخنة

صور زب نيك

. القصه كامله عن لسان زوجتي في احدى سهرات النيك والهيجان… وائل و عمرى الآنظ¢ظ¢ سنة هذه القصة التى احكيها حقيقة حدثت لى يوم كان عمرى ظ،ظ¨ سنة و كان كل خبرتى فى الجنس هو العادة السرية ومشاهده الافلام الاباحيه … بدئت القصه عندما طلبت منى فى هذا اليوم خالتى و اسمها سهير و تسكن بالقرب من منزلنا بالجيزه حيث طلبت منى ان اذهب معها لوسط البلد حيث انها تريد ان تتسوق المهم انا نزلت معاها و ركبنا الاتوبيس من من المحطه امام منزلنا و كان الاتوبيس زحمة جداا وكله راكب فوق بعضه ومن الطبيعي ان اقف ورائها حتى لا يضايقها احد نسيت اوصف لكم خالتى طيظها كبيرة و مدورة ممتلئة الجسم بيضاء البشرة واسعة العينين تضع كحل دائما و ترتدى عباية ستان سوداء يضهر حد الكلوت بتاعها دائما من العباية وتهيج اي حد حتي ابويا بيهيج عليها لما بتيجي عندنا البيت عشان لبسها الناعم وجسمها الطرى وحلمات بزازها اللي ديما واقفه وهيجانه انا ما كانش فى نيتى حاجة بس لما وقفت وراها و حسيت بلحم طيظها الطرى زبى وقف زى العامود انا زبى مش كبير حوالى ظ،ظ¥ سم بالكتير بس تخين المهم انا زبى وقف و دخل بين فلقتين طيزها هى شوية و حست بزبي بيحك وداخل فلقه طيزها حسيت بيها بتتحرك في هدوء عشان ما احسش انها هيجانه وتميل نفسها عليا و زبى بيحك لحد ما حسيت انه وصل لخرم طيظها و وشويه الاتوبيس يمشي ويقف وانا سايب زبي منطلق في طيزها وكل شويه اسندها بايدى مو هزه الاتوبيس ومطرح ما ايدى تقف بسيبها شويه. بس شايف ايديها عماله تحرك وشايف وشها وهي ممحونه وهيجانه علي الاخر من اللعب في زنبورها وكسها - - - - - - - — - -- - - - — - طلعت خالتي من الحمام وهي بتلمع من كتر الميه والهيجان لابسه العبايه ع اللحم وشعرها مبلول و ماسكه طرف العبايه ورجلها باينه لحد ركبتها وسمنتها المدوره عاوزه زب لوحدها يقطعها. و روحنا عندى البيت و امى كانت ف السوق. صور سكس حيوانات نيك بنات بزب حيوانات سكس حيوانات سكس حيوانات, صور سكس حيوانات, افلام سكس حيوانات, كلب ينيك بنت ,افلام سكس حيوانات, كلب ينيك بنتين افلام سكس حيونات, صور سكس متحركة, فلام سكس لبنانى محارم, اخ بينيك اخته, سكس لبنانى, فلم سكس محجبة عربية بتتناك في جميع اوضاع, قصص سكس المحارم, كلب ينبك المدام …. وغيرت اتجاهها وقلت اين طيزك فأعجبها حيث اخي لم يستطع فتح طيزها وكون لي خبره في فتح الطيز خليتها تسند على المكتب وتفتح ارجلها فبين كسها من شدة النيك حيث الفتحه كبرت ومحمر فدخلت زبي في كسها ورهزها بسرعة وحركت بضرها واخذت كريم ووضعته على زبي وبللت طيزها وقلت تحملي وغطيت الفصعة كامله أدخلت رأسها وصاحت وحركت بسرعة بضرها وأدخلت الفصعة بهدوء في حين صاحت فكزيت بسرعة خاطفة فدخل زبي في طيزها وطقطق وضمتها بقوة لم اسمح لها بالأبتعاد وتالمت وبكت وضحكت وبعد حركات بسيطه اعجبها زبي في طيزها فأستكنت عليه وقمطت عليه فأخذه في الحركه السرعة وهي تقول ه آه آه آه أوه أوه آه أوه وه وه آه ه آه آه آه أوه أوه آه أوه وه وه آه تستلذ وتقول فينك من زمان زبك يجنن ونيكك يجنن وهزك وكزك ورزك يخبل نيك نيك نيك قطع طيزي وانا استلذ بكلامها بسرعة دخول وخروج دخول وخروج دخول وخروج دخول وخروج وزبي يسرع وهي تصيح وتتلوى وتنعطف من النيك وانا مستمتع بنيكها ,ولمدة ساعة تقريباً وزبي مستلذ بطيزها ونيكه وحركت بضرها بسرعة وزبي يسرح ويمرح في طيزها وصحت وشهقت وهي صاحت وضمتها إلي بقوة ونزلنا مع بعض الخيط الخامس وقبل ما تغادر زبي يرغب بملاقات كسها فدخلته في كسها بسرعه وخرجته ودخلته وخرجته وبعد ذلك ودعتها إلى ليلة قادمة ونزلت الى غرفتها متهنية بالنيك الذي تلذذت به وكنت كل ليلة أنيكها وحتى لو أخي موجود انيكها خيط على الأقل في الليل إلى الوقت الحاضر --------------------- للتواصل على المسنجر لاستقبال رسايلكم على الايميل الي عايز قصة من نوع خاص يطلبها مثلا محارم مع زوجة الاب محار مع الام محارم مع العمة او الخالة مع بنت الاخ او الاخت.

Nächster

سكس محارم جديد ورائع جدا

صور زب نيك

قصتي ساخنة جدا لانه ناكني زب ساخن و ممتع جدا في كسي مع صديقي الذي كنت احبه ويحبني و تطورت علاقتنا الى ان وصلت الى ممارسة الجنس بطريقة تامة و كاملة و اتذكر كيف رايت الزب اول مرة و كان شكله جميل و مثير جدا. لما زبي دخل ابتدت تتحرك اكتر مع صوت محنه خفيف بقت هى اللي بتنيك زبي وفضلت تتناك من زبي وانا مش بتحرك لحد ما اترعشت ونزلت وكسها بقي مولع من السخونه وغرقان جدااا … لاقيتها رجعت ولزاقت فيه جامد ومش بتتحرك خالص قعدت اتحرك براحه وادخل زبي واطلع وافرش كسها وخرم طيزها بزبي وهي كل اللي طالع منها نفس واهات محنه خفيفه تدل علي انها مبسوطه فضلت انيك بالشكل ده لحد ما جيت انزل روحت جايب علي فلقه طيزها وروحت مغطيها بالكلوت ونزلت العبايه وحطيت عليها الغطا من تاني ونمت جنبها و عملنا واحد تاني اجمد بردو وهي عامله نايمه احكيلكم عليه مره تانيه لو دى عجبتكم - - - - - - - - - - -. و كان طلعت ينظر الي و يقبلني من الفم و زبه يدخل في كسي و انا لا افكر الا في المتعة الجنسية الجميلة و اواصل التاوه اه اح اه اه اه و حرارتي كانت قياسية جدا و طلعت زبه كان يحفر داخل كسي الى العمق و احس بضربات الراس داخل رحمي و كانت حركات ساخنة و جميلة و ناكني زب ساخن و لذيذ لاول مرة في حياتي و احسست بالرعشة الجنسية اكثر من مرة في تلك النيكة الحارة اللذيذة. و كان هو متوقف حين كان الزب يقذف و لكن لما فرغ من شهوته حرك زبه قليلا و تحرر الزب المختلط بمنيه اكثر في طيزي بعد القذف و لكنه بدا يذبل و احسست به اصبح كانه مطاطي بعدما اكمل القذف و لكن انا ما زلت ساخنة و لم اشبع منه رغم انه ناكنيلمدة طويلة نوعا ما و تركني في اسخن سكس نيك و لا يمكن لاي امراة ان تشبع من زب مثل ذلك الزب — — — — — — — و و في اللحظة التي سحب الزب من طيزي كنت انا اشعر بفراغ رهيب جدا تركه في داخلي و تمنيت لو يبقيه عالق في طيزي بالانتصاب اذيك ان عليه في المرة الاولى ثم سحبه و انا احس برجع راس الزب للخلف كانه يسحب حبل طويل و احسست براحة جنسية جميلة حين نظرت الى زبه المرتخي الذي ما زال طويل و جميل. انت بجد مين انت حد تعرفنى ؟؟؟ قولت لو دا هيريحك هقولك بس توعدينى انك لو عرفتى متعمليش مشاكل لو مش عاوزانىاتصل تانى مش هتصل قالتلى اوعدك بدا بس على الاقل ابقا عارفه انا بكلم مين قولت انا مودى جارك اللى هتهبل من جمالك وجسمك ونفسى اكلمك واحنا لوحدنا من زمان عشان كدا وريتك زبرى لما كنا على السطوح لقيتها ضحكت ضحكه بنت متناكه اوى وقالت زى ما توقعت بس جبت رقمى منين اوعى تكون سألت حد وقولت انك بتدور على رقمى قولتلها لا اطمنى وقولتلها انى اخدته من اخوها يوم كذا قالتلى وعاوز ايه دلوقتى بقا قولتلها نبقا اصحاب قالتلى بس وضحكت قولتلها انتى مش عارفه انتى عامله فيا ايه انا لما كنت بشوفك وانتى بالقميص كنت بضرب ميت عشره على بزازك وطيزك بنت المتناكه اللى نفسى انيكها واعشرها لحد ما املهالك لبن حسيت انها هاجت من كلامى وصوتها اتغير وقالت وايه كمان قولت ونفسى ارضع بزازك واقطع حلمة بزك عض والحس زنبورك الهايج ده واقعه بسنانى. دخلت انا كمان استحميت وضربت عشره علي كلتها المبلول من اللي حصل ليها لحد ما لبنها ولبني بقو مع بعض علي الكلوت وكان نفسي يبقو مع بعض في كسها و غيرت وطلعت من الحمام وكلمت واحد صاحبي اخدت منه مؤخر للقذف عشان خالتي بايته معانا خصوصا ان خالتى سهير لما بتبات عندنا بتنام معايا فى سريرى استنيت الليل ييجى بفروغ صبر علشان الزق فيها زى الاتوبيس و احك لما انزل امى قالت لى يعنى ما اتاخرتش زى عادتك قلت لها مش قادر تعبان و هوب الليل جه و موعد النوم و امى جابت عباية نوم لخالتى تنام فيها دخلت عندى الغرفة و قفلت الباب على نفسها و غيرت و كانت لابسة العباية و تحتها الكلوت و الستيان دى عادتها مش اول مرة اشوفها كده عشان كدت ديما ابويا كان بيبقي هيجان عليها من نعومه العبايه اللي مخليه جسمها كانه ملط.

Nächster

Fwd: نياكة زوجة اخي

صور زب نيك

و وجدت نفسي مضطرة الى التغنج و التاوه حتى اعبر عن ما في داخلي من شهوة و متعة جنسية و انا اصرخ اه اح اح اه اه و حبيبي ما زال ينيك و الزب لم يكن قادر على التوقف و لو للحظة واحدة الى ان انفجر الحليب منه. في بداية نيك الطيز كنت اسخن سكس نيك و لم يستمر الالم الا حوالي ثواني معدوة جدا لكن الزب اللزج صار يتحرك داخل طيزي بكل حرية و انا اوحوح كانني اتناك من الكس و هو كان يحرك كل ذلك الزب الطويل الجميل بقوة في الطيز بسرعة كبيرة مثلما كان يحركه في كسي و انا سخنت و لم اقدر على توقيف اهاتي الجميلة. كان زب صديقي طلعت طويل و يشبه الموزة و اسمر اللون و عليه راس وردي غامق و عروق كثيرة و منظر الزب جعل قلبي يدق بقوة كبيرة و شهوة جنسية حامية عليه و لم امانع في وضعه داخل فمي و مصصته و مداقه لذيذ و ذدفئه كان جميل جدا و لاحظت انه يكبر اكثر و يتصلب كلما رضعت و مصصت اكثر حتى اصبح مثل الحديد و بدا طلعت يخلع ثيابي و كنت خجلانة نوعا ما و لكن الشهوة القوية جعلتني استسلم بسرعة و من حسن حظي ناكني زب ساخن و لذيذ و سلمته جسمي يلحس و يرضع في صدري و رقبتي ثم لمس كسي و اخبرني ان كسي كان مبلول و انا لم اكن اعرف هذه الامور. لحد مابقت طيزها ملط والكلوت بتاعها داخل جوه طيزها من كتر زق زبي. سندتها من جنبها طيزها ومن وركها واول ما ايدي جت علي وركها اتسمرت مكانها زى الخشبه وايدى خلاص لمسه اول الكلوت بتاعها من جنب كسها. خالتى حبيبتي فتحت رجليها شويه وهي نايمه علي جنبها وابتدى الكلوت يبقي جوه كسها والشفرات باينه طلعت زبي وبليته واول ما لمس طيزها نفسها علي اكتر وبدال ما انا اخاف اتشجعت اكتر عشان عارف انها ابتدت تهيج اوووي فضلت ماشي بزبي لحد ما وصلت لشفره كسها وقعدت افرش فيه وكسها غرق جدااا و هي عماله تتمحنن وتتحرك براحه حركات خبره بتاعت شرموطه عارفه بتعمل ايه لحد ما زبي دخل كسها وانا كان اقصي امنيه اجيب عليه من بره.

Nächster

سكس محارم جديد ورائع جدا

صور زب نيك

و بسرعة اخفى زبه و لم يتركني الحسه و انظفه بلساني لانه قال بان زبه يؤلمه بعد القذف و لا يمكن ان يلمسه حتى بيده و انا كنت في احلى نشوة و في اجمل متعة بعد اسخن سكس نيك و احلى متعة جنسية مع النياك ابو اطول زب ناكني من الكس و الطيز في حياتي و اسخن نيكة حتى احسست نفسي كانني زوجته — — —. دخلت خالتي تستحمي و انا روحت بصيت عليها من فتحه صغيره عند شباك الحمام مع غرفه نوم ماما لاقيتها بتقطع بزازها مص ولعب بس مش عارف اشوف كسها شايف النص اللي فوق بس. . . . .

Nächster

سكس محارم جديد ورائع جدا

صور زب نيك

. . . . . .

Nächster

تحميل مقاطع سكس نار نيك HD افلام سكس نيك محارم XNXX

صور زب نيك

. . . . . . .

Nächster